Live Scores

Translation

Translator: English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Έγραψε ιστορία ο Αντετοκούνμπο: Νο1 στο Top-10

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έγραψε ιστορία καθώς έγινε ο πρώτος Έλληνας που καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε σε Top-10 του ΝΒΑ! Ο διεθνής γκαρντ πρωταγωνίστησε στη φάση της βραδιάς στην αναμέτρηση των Μπακς κόντρα στους Σέλτικς. Αφού πρώτα έκανε μια μεγαλοπρεπή τάπα, στη συνέχεια κάρφωσε εντυπωσιακά στο αντίπαλο καλάθι με το ένα χέρι.




Η ομάδα του Μιλγουόκι επιβλήθηκε 92-85 των Σέλτικς με τον Έλληνα γκαρντ να μετράει 10 πόντους (2/3 δίποντα, 2/3 τρίποντα, 0/2 βολές), 7 ριμπάουντ, 4 ασίστ, 1 τάπα και 2 λάθη σε 27:45.


Αντετοκούνμπο: "Όσο παίζω, γίνομαι καλύτερος"


Για την πολύ καλή εμφάνιση που πραγματοποίησε κόντρα στους Σέλτικς μίλησε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ο οποίος υποστήριξε ότι όσο περισσότερο χρόνο συμμετοχής παίρνει, τόσο πιο πολύ θα βελτιώνεται.


Αναλυτικά όσα είπε: "Θέλαμε να βάλουμε τέλος σε αυτό το αρνητικό σερί. Είμαι χαρούμενος που τα καταφέραμε κι ελπίζω να συνεχίσουμε τις νίκες για να μας γίνει… συνήθεια. Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Θέλω να το απολαμβάνω όταν είμαι στο παρκέ και να το απολαμβάνουν και οι συμπαίκτες μου. Σε κάποια παιχνίδια δεν χρησιμοποιήθηκα, αλλά προσπάθησα να προπονούμαι σκληρά για να είμαι σε φόρμα και να δείξω τι μπορώ να κάνω όταν θα χρησιμοποιηθώ και πάλι. Όσο περισσότερο παίζω, τόσο πιο άνετα θα αισθάνομαι και θα βοηθώ περισσότερο την ομάδα μου".

Για περισσότερα σχετικά με το NBA μπείτε στη σελίδα μας Μπάσκετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Live Scores απο Ποδοσφαιρο, Τεννις, Μπασκετ, Ραγκμπι, Χοκεϊ και Χαντμπολ

SerreSport Videos

SerreSport


στο Facebook, στο Youtube



SerreSport App

SerreSport Toolbar

Κατεβάστε τώρα τη νέα μας γραμμή εργαλείων SerreSport που λειτουργεί σε Firefox, Chrome, Safari και Internet Explorer.
Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το SerreSport Toolbar.
Άνοιγμα Συνομιλίας